A Budaker KFT. Minőségpolitikája

A Budaker Kft alapvető célkitűzése, hogy az eddig elért sikerei és arculatának megtartása mellett megteremtse a növekedéshez és eredményességhez szükséges stabilitást és a belső működési rendszert, melynek a minőség iránti elkötelezettség a meghatározó tényezője. A Budaker Kft minőségpolitikájának alapgondolata: “Célunk, hogy partnereinket maradéktalanul kiszolgáljuk és megfelelő szakmai hátteret biztosítsunk számukra.” A Budaker Kft célkitűzéseit az alábbiakban határozza meg: Szolgáltatásaink magas színvonalával és minőségével törekszünk vevőink megelégedettsége és bizalma hosszú távú elnyerésére. · A piac és megrendelőink szükségleteinek vevő közeliségünkkel, professzionalitásunkkal, innováció készségünkkel és megbízhatóságunkkal felelünk meg. · Szolgáltatásaink minőségének, megbízhatóságának folyamatos fejlesztése a megrendelőink által megfogalmazott elvárások, követelmények figyelembe vételével. · Az esetleges reklamációkat nagy körültekintéssel és előzékenységgel kezeljük, hogy a partnereink, vevőink igényének, maximálisan megfeleljünk. · A minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztése, hatékonyságának növelése · A társaság vezetése és személyzetének minden tagja ismeri és érti a minőségpolitikai célkitűzéseket és a Minőségirányítási Kézikönyvben rögzített szabályozás szerinti tevékenységgel kívánja azokat megvalósítani · Alvállalkozóink és beszállítóink felé történő elvárás, hogy a minőségpolitikai elveinket elfogadják és tevékenységüket ennek megfelelően végezzék · Az MSZ EN ISO 9001:2015 számú szabvány szerinti rendszertanúsításunk megtartása független minősítő szervezet felügyeletével.