A Budaker KFT. Minőségpolitikája

A Budaker Kft alapvető célkitűzése, hogy az eddig elért sikerei és arculatának megtartása mellett megteremtse a növekedéshez és eredményességhez szükséges stabilitást és a belső működési rendszert, melynek a minőség iránti elkötelezettség a meghatározó tényezője.

A Budaker Kft minőségpolitikájának alapgondolata:

“Célunk, hogy partnereinket maradéktalanul kiszolgáljuk és megfelelő szakmai hátteret biztosítsunk számukra.”

A Budaker Kft célkitűzéseit az alábbiakban határozza meg:

Szolgáltatásaink magas színvonalával és minőségével törekszünk vevőink megelégedettsége és bizalma hosszú távú elnyerésére.

· A piac és megrendelőink szükségleteinek vevő közeliségünkkel, professzionalitásunkkal, innováció készségünkkel és megbízhatóságunkkal felelünk meg.

· Szolgáltatásaink minőségének, megbízhatóságának folyamatos fejlesztése a megrendelőink által megfogalmazott elvárások, követelmények figyelembe vételével.

· Az esetleges reklamációkat nagy körültekintéssel és előzékenységgel kezeljük, hogy a partnereink, vevőink igényének, maximálisan megfeleljünk.

· A minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztése, hatékonyságának növelése

· A társaság vezetése és személyzetének minden tagja ismeri és érti a minőségpolitikai célkitűzéseket és a Minőségirányítási Kézikönyvben rögzített szabályozás szerinti tevékenységgel kívánja azokat megvalósítani

· Alvállalkozóink és beszállítóink felé történő elvárás, hogy a minőségpolitikai elveinket elfogadják és tevékenységüket ennek megfelelően végezzék

· Az MSZ EN ISO 9001:2015 számú szabvány szerinti rendszertanúsításunk megtartása független minősítő szervezet felügyeletével.